Repase podvozku zahrnuje:
- demontáž celého podvozku určeného k repasi
- opískování všech dílů určených k opravě a zpětné montáži (rám, skelet,
nárazníky, disky kol, držák rezervy....)
- oprava rámu - výměnu částí poškozených korozí, antikorozní nástřik
- opravu kabiny - výměnu zkorodovaných dílů, antikorozní ochranu spodku
a dutin, akrylátový lak, zkompletování novými a renovovanými díly
- GO motoru - broušená kl. hřídel, renovované ojnice, hlava válců,
startér, alternátor, vodní, palivové a vstřikovací čerpadlo, kompresor
a spojka, nové vložky, lamela, termostat, trysky, žhavící svíčky,
gufera, řemeny, ventilátor
- GO převodovky - nová ložiska, gufera, pouzdra, ostatní podle opotřebení
- GO přední nápravy - nové válečky, vinuté pružiny, spojovačky, čepy
ramen, ložiska, gumy ramen a dorazy, gufera, lepené čelisti, soustružené
bubny
- GO zadní nápravy - nová ložiska kol a rozvodovky, gufera, lanovody,
válečky brzd, brzdové bubny, lepené čelisti
- finální montáž - rám se osadí nápravami, motorem, převodovkou, kabinou
a dokompletuje novými nebo renovovanými díly - chladič, sahara, kardanky, rozvod brzd
vč. omezovače, listová pera, tlumiče, koncová světla, silenbloky,
řazení, akumulátor. Vše je ošetřeno antikorozním nástřikem.
- provedení TURBO dále zahrnuje
- GO turbodmychadla
- celkovou opravu servořízení
- renovované díly vzduchového ovládání brzd
- nový rozvod vzduchu
- STK, EMISE (u kompletních vozidel)
- v ceně repase nejsou pneumatiky a tachograf
|